Skupiny

V každé lekci s velkými či malými cvičenci používáme principy Spiraldynamik© a cvičení ve vývojových polohách, aby pohyb těla byl efektivní a koordinovaný.

 

 

Cvičení pro batolata: věk 1 - 3 let (+R)

Cvičení dětí a rodičů.

Rozvíjení pohybových schopnosti, koordinace.

Cvičení s písničkami a básničkami, rozvíjení hudebního a rytmického cítění.

Používání správných pohybových stereotypů sedu, chůze.

Postupný návyk na řízenou činnost.

Cvičení s pomůckami a na nářadí.

 

 

Pohybová přípravka 1 = Cvičení hrou: věk 2,5 - 4 roky (+R)

Cvičení dětí a rodičů.

Následné cvičení, kdy dítě už chodí do školky (nebo také ne), ale je ještě dosti nesamostatné a nechce se mu cvičit samotnému.

„S rodiči se toho přece dá tolik dělat! A hlavně ve výškách!“

Na jaře cvičíme venku: základy běhu, skoku, hodu.

 

 

Pohybová přípravka 2 a 3: věk 4 - 7 let

Samostatné cvičení dětí zaměřené na všeobecný pohybový základ: obratnost, rychlost, koordinace.

Jednoduchá gymnastická, balanční cvičení, cvičení na hudbu, rytmizace.

Správný postoj, sed, zpevňovací cvičení, cviky pro uvolnění ruky a celého těla.

Pohybové a sportovní hry.

Cvičení s pomůckami a na nářadí.

Na jaře cvičíme venku: základy běhu, skoku, hodu.

 

 

Zdravé cvičení: dospělí, 12+ - Cvičení pro zdraví, přirozenost a pro radost :-)

Nejlepším cvičením je správné používání svého těla v každodenních situacích.

Zaměříme se na koordinaci chůze, stoje, sedu na židli.

Cvičení zvyšující vnímanost a citlivost vůči vlastnímu tělu.

Cvičení bez pomůcek i s pomůckami (BOSU, overbal, fitbal, válec, ježky, kuličky a jiné)

Prvky jogy, gymnastiky, zdravotního cvičení.

Prostě cvičíme tak,  aby jsme si protáhli celé tělo a bavilo nás to.